آنچه برای ایجاد یک وب سایت نیاز داریم؟

آنچه برای ایجاد یک وب سایت نیاز داریم؟

آنچه برای ایجاد یک وب سایت نیاز داریم؟

– لیست چک قطعی

من عاشق چک لیست هستم به این دلیل نیست که من یک وسواس فکری دارم که باید برای همه کارهایی که انجام می دهم یک نقشه تفصیلی تهیه کنم – باشه خوب … من انجام می دهم ، اما به همین دلیل نیست که من آن را دوست دارم به این دلیل است که لیست های چک در ساده سازی پروژه های پیچیده یا پرشور مانند ساخت وب سایت – به مراحل آسان قابل کنترل بسیار عالی هستند.

همه چیز به خوبی مانند نقشه راه سازمانی برای شما گذاشته شده است – بنابراین تمام حدس و گمان را از ساخت وب سایت خود دور می کند.اگر احساس می کنید کاملاً گم شده اید و نمی دانید از زمان ایجاد یک وب سایت ، از کجا باید شروع کنیم ، به مکان مناسبی رسیده اید.

این لیست چک دقیقاً به شما نشان می دهد:

آنچه برای شروع کار با وب سایت لازم دارید ، و آنچه به آن نیازی ندارید و احتمالاً هرگز به وب سایت خود احتیاج ندارید.

اگر قبلاً تحقیقاتی انجام داده اید و تصوری ناخوشایند در مورد ایجاد یک وب سایت دارید ، این لیست چک می تواند به شما کمک کند دریابید که آیا چیزی را از دست داده اید (فقط در صورت). ما همچنین برای اطمینان از شروع خوب به برخی از راهنماهای جذاب پیوند داده ایم! آنچه شما فکر می کنید به آن احتیاج دارید در مقابل آنچه شما واقعاً به آن احتیاج دارید برای ایجاد یک وب سایت است.

یکی از بزرگترین اشتباهی که مردم هنگام ساخت اولین وب سایت خود مرتکب می شوند ، سعی در انجام بیش از حد آن دارد.آنچه در پایان به شما می پردازید لیستی بی پایان از کارهایی است که باید انجام دهید و کارهایی که باید برای آنها هزینه کنید.

به زودی بیش از حد غرق می شوید و به هیچ وجه نمی توانید انجام دهید – آیا این صدا آشناست؟

ما این را می دانیم زیرا قبلاً در آنجا بوده ایم. ما هنگام ساخت اولین وب سایت خود ، توسط سؤالات و گزینه های بی پایان کاملاً فلج شدیم.پس از ایجاد سهم عادلانه از اشتباهات ، یاد گرفتیم که برای ساختن یک وب سایت فقط باید با اصول اولیه لخت شروع کنید و با رشد وب سایت خود ویژگی های بیشتری را اضافه کنید.

چرا؟ زیرا “شما چیزی را که نمی دانید نمی دانید.”

ما هیچ چیز دیگری بهتر نمی دانیم – من مطمئن هستم که این اتفاق برای همه اتفاق می افتد ، درست است؟

دقیقاً مانند برنامه ریزی برای تعطیلات به یک مکان جدید ، چگونه می دانید برای اولین وب سایت خود از چه ویژگی ها و ابزاری استفاده خواهید کرد؟

آیا برای ایجاد یک وب سایت با ابزار و ویژگی هایی که در نهایت استفاده از آنها به دست نیامده ، وقت و هزینه خود را هدر خواهید داد؟

آیا می توانید درآمد کسب شده به سختی را برای طراحی وب سایت سفارشی و ویژگی های پیشرفته صرف کنید و فقط بعداً بدانید که آنها برای مخاطب هدف شما کار نمی کنند؟

آیا شما به این ترتیب دوباره وب سایت خود را طراحی می کنید زیرا طراحی سفارشی شما کار نمی کند ، فقط دعا می کند که طراحی جدید نتایج بهتری به شما بدهد؟

این نکته شرم آور است – ما برای اولین بار از همه ۳ امتیاز مقصر بودیم!

بعد از ساختن بیش از دهها نوع مختلف وب سایت ، هنگام شروع اولین وب سایت شما یک قانون طلایی را یاد گرفتیم:

آنچه فکر می کنید می خواهید اغلب متفاوت از چیزی است که در واقع به آن نیاز دارید.

بنابراین ، با یک نسخه اولیه از وب سایت مورد نظر خود شروع کنید تست کنید تا ببینید که چه کارهایی در وب سایت شما با حداقل هزینه و سرمایه گذاری حداقل وجود دارد هنگامی که شما می دانید چه چیزی کار می کند ، می توانید پس از آن هوشمندانه روی وب سایت خود سرمایه گذاری کنید.

چک لیست – آنچه برای ایجاد یک وب سایت نیاز دارید:

اگر وب سایتی می خواهید که هیچگونه پرداخت آنلاین را قبول نکنید (نه یک فروشگاه آنلاین) ، به افرادی نیاز ندارید که قرار ملاقات ها را بصورت آنلاین رزرو کنند یا مدیریت اعضای پولی را بپذیرند ، می بینید که مبانی لخت زیر در زیر اغلب برای شما کافی است. برای شروع یک وب سایت خوب و کاربردی برای شروع کار.

۶ کارهایی که برای راه اندازی یک وب سایت نیاز دارید:

شماره ۱ – نام دامنه

شماره ۲ – آدرس ایمیل تجاری

شماره ۳ – میزبانی وب سایت

شماره ۴ – طراحی لوگو

شماره ۵ – تصاویر با کیفیت بالا برای وب سایت

شماره ۶ – ویرایشگران تصویر

شماره ۱ نام دامنه را بدست آورید:

نام دامنه معمولاً اولین چیزی است که هنگام راه اندازی وب سایت به آن نیاز دارید. این آدرس دیجیتالی شماست که افراد برای اتصال به وب سایت شما استفاده می کنند به عنوان مثال ، نام دامنه این وب سایت salartarh.ir است. برخی از ارائه دهندگان نام دامنه محبوب salartarh هستند. شما به راحتی می توانید بررسی کنید که آیا نام مورد نظر در دسترس است و چقدر هزینه خواهد داشت 

شماره ۲ یک آدرس ایمیل کسب و کار دریافت کنید:

من معتقدم آدرس ایمیل شغلی را برای هر کسی که در زمینه ساخت و ساز تجارت جدی است ، بدانم چرا؟

هیچ چیز مؤثرتر در از بین بردن اعتبار وب سایت یا کسب و کار شما با ایمیل هایی مانندinfo@salartarh.ir

من می دانم که این به نظر می رسد سخت و قضاوت است ، اما این خیلی مردم فکر می کنند!

ایجاد اعتماد و جلب اعتبار در اینترنت کار آسانی نیست. وقتی می بینم کسب و کارهایی که از حساب های ایمیل رایگان برای وب سایت شغلی خود استفاده می کنند ، واقعاً این سوال را برای من ایجاد می کند که تجارت چقدر قوی و قابل اعتماد است این شک و تردید غیرضروری را ایجاد می کند که شما واقعاً نیازی به آن ندارید – به ویژه اگر کار جدیدی را شروع می کنید.

مطمئناً ، اگر من از قبل مشاغل شما را می دانم و سالهاست که از خدمات شما استفاده می کنم ، می توانم کمتر به آن آدرس الکترونیکی که استفاده می کنید اهمیتی دهم با این وجود ، همیشه اینگونه نیست – بیشتر بازدید کنندگان وب سایت شما برای اولین بار در مورد شما اطلاعات بیشتری کسب می کنند. آنها با شما رابطه قبلی نخواهند داشت ، بنابراین فضای بیشتری برای تردید وجود دارد بنابراین ، داستان کوتاه کوتاه ، اگر در ساخت وب سایتی جدی هستید که می تواند به شما در جذب مشتری های جدید و رشد کسب و کارتان کمک کند ، با نام دامنه وب سایت خود آدرس ایمیل کسب و کار دریافت کنید هنگامی که نام دامنه دارید ، از آن استفاده می کنید تا بتوانید یک ایمیل تجاری مانند  info@salartarh.ir ایجاد کنید.

شماره ۳ میزبانی وب سایت را دریافت کنید:

میزبان واحد ذخیره سازی است که محتوای وب سایت شما بصورت آنلاین زندگی می کند هرگاه شخصی نام دامنه شما را در یک مرورگر وب وارد کند ، مرورگر محتوای وب سایت شما را از میزبان وب سایت شما خارج می کند.

نوع میزبانی که شما انتخاب می کنید بستگی به تعداد بازدیدکنندگان به وب سایت شما دارد هنگامی که تعداد بیشتری از وب سایت شما به وب سایت شما مراجعه می کنند ، هزینه میزبانی شما افزایش می یابد ، زیرا باید از هاست اصلی به پیشرفته ارتقا دهید.

بیشتر بخوانید:مهاجرت از کسب و کار سنتی به مدرن

۴ نوع عمومی میزبانی وب سایت وجود دارد:

میزبانی مشترک: شما سرور را با وب سایت های دیگر به اشتراک می گذارید. تصور کنید که یک اتاق خواب کوچک در کالج اجاره کرده اید. شما اتاق خود را دریافت می کنید ، اما مناطق مشترکی مانند آشپزخانه ، اتاق نشیمن و غیره را به اشتراک می گذارید.

میزبانی VPS: شما هنوز سرور را با وب سایت های دیگر به اشتراک می گذارید ، اما ظرفیت بیشتری برای اداره بازدید کنندگان بیشتر دارید. تصور کنید که در یک ساختمان مسکونی به آپارتمان ارتقا پیدا کرده اید. شما هنوز هم در حال تقسیم ساختمان هستید ، اما اکنون کل آپارتمان را به خود اختصاص داده اید ، از افراد دیگر جدا شده اید.

اختصاصی میزبانی وب: همه سرورها برای خودتان دارید و نیازی به اشتراک گذاری ندارید. اکنون شما یک ساختمان کل را اجاره می کنید. این غالبا توسط وب سایتهای سطح وسیعی از شرکت استفاده می شود. برای بقیه ما ، شما به احتمال زیاد هرگز به میزبانی اختصاصی احتیاج نخواهید داشت.

میزبانی وب رایگان: این برای کلیه سازندگان وب سایت با کشیدن و رها کردن کاملاً مدیریت شده در بالا فراهم شده است.

اگر این اولین وب سایت شما با استفاده از سازنده وب سایت خود میزبان مانند وردپرس است ، سخت است بدانید که چه میزان ترافیکی خواهید داشت. بنابراین توصیه می کنم که از هاست های اشتراکی شروع کنید.

هنگامی که تصور بهتری نسبت به بازدید کنندگان ماهانه خود داشته باشید و سرعت رشد شما افزایش یابد ، همیشه می توانید به میزبانی VPS ارتقا دهید مهم نیست که چه تعداد بازدیدکننده داشته باشید ، آنها را تحت پوشش قرار می دهند و هزینه ماهانه شما تا زمانی که با همان برنامه ماهانه خود نگه دارید هرگز افزایش نمی یابد.

شماره ۴  طراحی لوگو:

استفاده از لوگو راهی عالی برای کمک به ایجاد یک برند برای تجارت و وب سایت شما است.

۲ روش وجود دارد که می توانید آرم تجاری خود را ایجاد کنید – حتی اگر شما از نظر طراحی عالی نیستید ، یا اگر نمی دانید چگونه از ابزارهای ویرایش تصویر استفاده کنید:

گزینه ۱: استخدام یک طراح گرافیک: ۹۹ طراحی به شما امکان دسترسی به ۹۵۰،۰۰۰+ طراح را می دهد. شما می توانید یک پروژه طراحی آرم ارسال کنید و فقط منتظر باشید تا طراحان گرافیک در سراسر جهان درخواست خود را برای پروژه ارائه دهند. شما فقط در صورتی که نتایج نهایی را دوست دارید پرداخت می کنید – اما ممکن است ارزان ترین گزینه نباشد.

گزینه ۲: از یک ژنراتور آرم برای ایجاد آرم خود در ۱ دقیقه استفاده کنید: ژنراتورهای آرم به شما امکان می دهند بدون هیچگونه مهارت طراحی گرافیکی آرم های حرفه ای ایجاد کنید. این گزینه عالی است اگر:

وقت خود را برای ارسال آگهی ، طراحان مصاحبه و هفته ها صبر کنید تا طرح خود را پس بگیرید (که حتی نمی دانید دوست دارید یا نه).

بودجه بزرگی برای صرف صدها تومان برای آرم سفارشی ندارید.

هیچ بودجه ای ندارید یا نمی توانید از ویرایشگرهای تصویر مانند Photoshop برای ایجاد لوگوی خود استفاده کنید.

به یک نوع آرم طراحی نیاز ندارید ، اما هنوز به یک آرم حرفه ای نیاز دارید.

تولید کننده آرم Squarespace (رایگان) و برندهای خیاطی (پرداخت شده) دو بهترین تولید کننده آرم ما هستند که آزمایش کرده ایم.

شماره ۵ تصاویر با کیفیت بالا برای وب سایت:

از تصاویر با کیفیت بالا و منحصر به فرد استفاده می کند! علم موشکی نیست ، درست است؟

بله ، استفاده از گرافیک با کیفیت بالا و عکاسی ساده ترین راه برای کمک به بهتر شدن وب سایت شما در ۱۰۰ برابر است وقتی وب سایتی را مشاهده می کنید که دارای تصاویر فازی از مدل های سهام جعلی است ، آیا این تأثیر نمی تواند بر درک یا اعتماد به نفس شما در وب سایت یا مشاغل نمایندگی آن تأثیر بگذارد؟

البته ، آنها انجام می دهند!

همه افراد عکاس با استعدادی نیستند (مطمئناً من نیستم) ، بنابراین یافتن تصاویر حرفه ای برای وب سایت شما می تواند یک چالش باشد.

شماره ۶ ویرایشگر تصویر:

ویرایشگر تصویر یکی از ابزارهای مفیدی (و اساسی است که باید داشته باشد) که هر صاحب وب سایت می تواند داشته باشد – به خصوص اگر شما از استخدام یک طراح گرافیک خوب برخوردار نیستید.

(Sidenote: اگر بودجه خوبی برای استخدام یک طراح دارید ، در اینجا راهنمایی برای استخدام طراحان به روش صحیح آورده شده است.) حتی اگر وب سایت فشرده گرافیکی ندارید ، هنوز هم نیاز دارید برخی از نقاط را برش دهید ، چرخش یا تغییر اندازه دهید.

ویرایشگرهای حرفه ای تصویر مانند Photoshop گران قیمت هستند و استفاده از آنها سخت است. برای اکثر صاحبان وب سایت ، یادگیری نحوه استفاده موثر از Photoshop کاملاً یک تعهد مالی و زمانی (یا بار) است این جایی است که استفاده از ویرایشگرهای تصویر بر اساس آنلاین رایگان گزینه های بسیار خوبی است.

درست است ، آنها نمی توانند همه کارهای نسخه کامل Photoshop را انجام دهند. اما آنها به اندازه کافی خوب هستند که به شما امکان می دهند به راحتی تصاویر را برش دهید ، چرخش دهید ، سایز مجدد و دوباره قالب بندی کنید.

آنچه برای ایجاد یک وب سایت نیاز دارید – سؤالات متداول

نام دامنه چیست و چرا به یکی از آنها نیاز دارید؟

نام دامنه شما آدرس دیجیتالی شماست که افراد برای دسترسی به وب سایت شما استفاده می کنند. شما به یکی از آنها نیاز دارید تا افراد بتوانند شما را پیدا کنند و به سایت شما متصل شوند.

چگونه می توان نام دامنه را خریداری کرد؟

می توانید از طریق سازنده وب سایت خود یا از طریق شخص ثالث یک نام دامنه خریداری کنید.

رفتن از طریق شخص ثالث گزینه خوبی است زیرا در صورتی که تصمیم بگیرید تغییر سازندگان وب سایت تغییر دهید در طولانی مدت بسیار متنوع تر است.

میزبانی چیست؟

یک میزبان وب سایت در واقع جایی است که شما به صورت آنلاین زندگی می کنید.

اگر سازنده وب سایت کشیدن و رها کردن را انتخاب می کنید ، لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا همه آنها شامل میزبانی (حتی با برنامه های رایگان آنها) هستند.

از Google Analytics برای چه چیزی استفاده می کنید؟

Google Analytics ابزاری عالی برای کمک به شما در درک مشتریان و نحوه تعامل آنها با وب سایت شماست. می توانید دریابید که کدام یک از صفحات شما بیشترین بازدید را دارند و مدت بازدیدکنندگان در هر صفحه چقدر است.

این واقعاً می تواند به شما در بهبود وب سایت خود کمک کند و در نهایت خط پایین خود را تقویت کند!

چگونه یک سازنده وب سایت را انتخاب می کنید؟

توصیه می کنیم قبل از تصمیم نهایی ، ۲ یا ۳ سازنده وب سایت را امتحان کنید. به مواردی از قبیل قیمت ، سهولت استفاده ، طراحی قالب و چگونگی ایجاد آن وب سایت می توانید به رشد سایت خود کمک کنید.

Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها.

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها